زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون زبان برنامه نویسی انتخابی هکرها می باشد

دانش برنامه نویسی از الزامات اصلی هر هکر رایانه ای می باشد. با این وجود، چه ویژگی ای در پایتون این زبان را به عنوان زبان انتخابی بسیاری از هکرهای رایانه ای مطرح کرده است؟

دلایل

هک کردن شامل جستجو در سیستم های رایانه ای به منظور شناسایی آسیب پذیری و سواستفاده ازآنها در راستای مقاصد شخصی فرد مورد نظر می باشد که لازمه آن، داشتن دانش فنی عمیق ، دانش تست های روش شناسی و یک برنامه ابتکاری مرتبط با دانش های ذکر شده می باشد که پایتون یکی از برنامه های مطلوب بوده و به دلیل اینکه یک زبان سطح بالا محسوب می گردد مشکلات زبان های سطح پایین تر را نداشته و سهولت کاربری بسیار بالایی را به ارمغان می آورد.

پایتون یک زبان برنامه نویسی با ساختار بسیار ساده و قدرتمند می باشد. به عنوان مثال در هنگام نوشتن یکی از ساده ترین برنامه ها-برنامه hello world-این سادگی به وضوح قابل مشاهده است. در ذیل، مقایسه ای بین برنامه نوشته شده hello world در جاوا و پایتون انجام شده است:

دستورات لازم در زبان برنامه نویسی جاوا

PUBLIC CLASS HELLOWORLD {

PUBLIC STATIC VOID MAIN(STRING[] ARGS) {

SYSTEM.OUT.PRINTLN(“HELLO, WORLD”);

}

}

برنامه نوشته شده در پایتون

PRINT “HELLO WORLD!”

بسیاری از کاربران به دلیل توسعه کلمه به کلمه و دقیق هر چیزی، از اپلیکیشن های تحت دسکتاپ گرفته تا برنامه های تحت وب  در زبان برنامه نویسی جاوا، از این برنامه استفاده می کنند اما تعداد افرادی که از پایتون به عنوان یک برنامه اسکریپت نویسی و یک زبان برنامه نویسی چند منظوره  بهره می برند دو برابر کاربران جاوا می باشد که سادگی این برنامه نیز یکی از دلایل محبوبیت فوق العاده پایتون می باشد.

دلیل دیگر محبوبیت این برنامه به طور خاص برای هکرها از لحاظ مقیاس ، در دسترس بودن میزان وسیعی از کتابخانه ها تقریباً برای انجام اکثر  فعالیت های مورد نیازهکرها می باشد. ضمناً پایتون دارای یک جامعه توسعه دهنده وسیع برای کمک به کاربران و به علاوه جامعه اختصاصی برای گروه های خاص نیز می باشد.

در مجموع، اگر فردی با خصوصیات جاه طلبانه یک هکر می باشید، یادگیری پایتون را آغاز کنید:

 

نظرات

به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.