Image
حتما تاکنون برای شما هم  این پرسش به وجود آمده است که با ارزش ترین مدارک دنیای IT کدامند و هر کدام به کدام حوزه اختصاص دارند؟ با ما در این مقاله آموزشی همراه باشید تا شما را با 18 مدرک برتر IT آشنا سازیم.
Image
کدام یک از گواهینامه‌ها و مدارک تخصصی براساس میزان درآمدشان می‌بایست در لیست مدارک مورد نیاز شما قرار بگیرند؟ گواهینامه‌هایی که در آینده نزدیک بوجود خواهند آمد، کدامند؟ این مقاله بر اساس نظرسنجی سال ۲۰۱۷ بنیاد دانش جهانی در زمینه مهارت‌های فناوری اطلاعات و میزان حقوق و دستمزد به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.
Image
مرکز -Robert Half Technology- متخصص در امور استخدامی و منابع انسانی- به تازگی راهنمای سالانه میزان حقوق خود را جهت استفاده فعالین حوزه تکنولوژی در آمریکا منتشره کرده است، با مطالعه این راهنما می توان اینگونه قلمداد کرد که، کارکنان حوزه IT می توانند در سال پیش رو انتظار داشته باشند تا به میزان بسیار کمی حقوقشان  نسبت به حقوقی که سایر متخصصین در حال حاضر دریافت می کنند، دستخوش تغییرات شود.
Image
اگرچه نداشتن یک مدرک فنی در حوزه ی امنیت IT سبب رد صلاحیت شما در بدست آوردن یک شغل جدید و یا ارتقای شغلی نمی گردد، اما کارفرمایانی که در نظر دارند تا در زمره ی پیشگامان صنعت، از اعتباری برخوردار باشند، از این مدارک به عنوان ابزاری در راستای سنجش میزان صلاحیت و تعهد افرد استفاده می کنند. همانگونه که امروزه بازار امنیت اطلاعات به دلیل روند ادامه دار ضعف مهارتی داغ می باشد. متخصصان INFOSEC که از دو شاخصه ی مدرک و تجربه کاری بهره می برند، به طرز قابل توجهی مورد تقاضای این بازار هستند.
Image
کدامیک از مدارک اصلی می بایست در لیست مدارک اخذ شده توسط شما باشد؟ مدارک متعلق به مشاغل آینده چه خواهد بود؟ این مقاله سعی دارد تا با بررسی 15 مدرکی که بیشترین درآمد را دارند به شما کمک کند که به هر دو این پرسش ها پاسخ دهید. در این مقاله سعی شده است تا خلاصه ای از هر یک از این مدارک به همراه میانگین دستمزد اعلام شده آنان عنوان شود. این اطلاعات بر مبنای راهنمای حقوق و دستمزد مشاغل IT سال 2016 میلادی می باشد که توسط مرکز Global Knowledge در پاییز 2015 منتشر شده است. از آنجایی که این نظرسنجی در سطح کشوری انجام شده است، بسته به محل کار شما، سابقه شما و شرکتی که در آن کار می کنید این ارقام ممکن است اختلافاتی داشته باشند.