سیسکو به منظور پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا ، اعتبار تمامی مدارک خود را شش ماه دیگر تمدید می کند.

تمدید تاریخ مدارک سیسکو بواسطه کرونا

سیسکو به منظور پیشگیری از همه گیری و شیوع ویروس کرونا، از تاریخ 16 مارس 2020  اعتبار تمامی مدارک خود شامل کلیه مدارک Cisco و DevNetدر سطوح Specialist، Associate،Professional  و Expert  و همچنین مدارک CCT  و CCAr را بطور خودکار بمدت شش ماه (180 روز) تمدید می کند.

به طور مثال،  اگر اعتبار مدارک شما تا تاریخ 30 مارس 2020 باشد ، به مدت شش ماه دیگر ، یعنی تا تاریخ 30 سپتامبر سال 2020 به اعتبار آن افزوده می شود.

اعتبار مدارک بطور خودکار تمدید می شود و دارندگان مدارک سیسکو تنها نیاز به بررسی صفحه مدیریتی مدارک شخصی خود- certification manager page برای تایید تاریخ اعتبار جدید مدارک خود طی دو هفته آینده را دارند.

سیسکو با ارائه این فرصت فوق العاده شش ماهه، امکان تمدید اعتبار مدارک سیسکو برای متخصصان شبکه در تمامی سطوح و از طریق سیستم اعتباردهی آموزش های تخصصی ادامه دار- Continuing Education program  که بصورت آنلاین در دسترس می باشد را  فراهم  می کند.  توجه داشته باشید که در مدت زمان تمدید اعتبار مدارک از طریق آموزش های تخصصی ادامه دار تعییری حاصل نشده و همانند قبل سه سال به اعتبار مدارک پس از زمان تمدید آن افزوده می گردد.

در حال حاضر با توجه به حجم بالای سوالات در مورد مدارک سیسکو ، رسیدگی به درخواست ها ممکن است کمی طولانی تر از قبل انجام شود. امکان پیگیری درخواست ها از طریق پروفایل کاربری در هر زمان فراهم می باشد. لطفاً از ایجاد موارد تکراری پرهیز نمایید و در صورت امکان، موارد تکراری احتمالی را ببندید تا در سریعترین زمان ممکن به درخواست ها رسیدگی شود.

پاسخ به سؤالات متداول متقاضیان در مورد شرایط موجود از طریق همین وبلاگ به روزرسانی می گردد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات سیسکو به منظور پشتیبانی از مشتریان دوره های آموزشی و روند اخذ مدارک در طول همه گیری COVID-19 (کروناویروس) می توانند به صفحه فرود ما به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

supporting training and certifications customers during the COVID-19 (coronavirus) pandemic, please visit our landing page

سیسکو تعهد مشتریان خود به مدارک سیسکو را در این شرایط دشوار و بحرانی ارج می نهد.

 

سوالات متداول در مورد تمدید اعتبار مدارک سیسکو

از چه تاریخی طرح تمدید اعتبار مدارک اجرایی می گردد؟

پاسخ: از تاریخ 16 مارس 2020 این روند اجرایی می گردد.

مزیت این اعتبار برای افرادی که در تاریخ 1 مه 2020 نیاز به تمدید اعتبار مدارک چیست؟

زمان تمدید اعتبار به شش ماه دیگر یعنی اول نوامبر 2020 تغییر می یابد. مزیت اصلی در افزایش کسب اعتبارات از طریق آموزش های تخصصی ادامه دار(Continuing Education credits) در این فرصت طلایی است. سیسکو امیدوار است که با عبور از این بحران، امکان بازگشایی تست سنترها جهت برگزاری آزمون های کتبی برای متقاضیان مجدداً فراهم گردد.

کدامیک از مدارک سیسکو شامل این طرح می باشند؟

تمامی مدارک سیسکو شامل مدارک Cisco و DevNet  در سطوح Specialist، Associate ، Professional و Expert و همچنین مدارک CCT و CCAr به مدت شش ماه تمدید می گردند.

در صورت استفاده از اعتبارات آموزش های تخصصی ادامه دار برای تمدید اعتبار مدارک ، آیا شش ماه دیگر به پایان تاریخ اعتبارات جدید اضافه می گردد؟

خیر، در صورت تمدید اعتبار مدارک توسط آموزش های تخصصی ادامه دار در طول مدت شش ماهه یا بعد از آن، مدارک به مدت سه سال از زمان تمدید معتبر خواهند بود.

آیا زمان ارائه آزمون های سیسکو که قبل از 24 فوریه 2020 در دسترس بودند نیز تمدید می گردند؟

خیر. تمامی آزمون های اخذ مدارک سیسکو مربوط به قبل از تاریخ  24 فوریه 2020 بطور کامل حذف شده اند و دیگر ارائه نمی شود.

آیا تاریخ اعتبارآزمون های سیسکو نیز به مدت شش ماه تمدید می شود؟

خیر. در صورت شرکت در دوره های Professional یا Expert ، همچنان مدت زمان سه ساله برای گذراندن آزمون کتبی دوم (written exam) مدارک Professional یا CCIE lab از زمان قبولی در اولین آزمون کتبی وجود دارد.

آیا اعتبار ووچر(voucher) های مرکزآزمون های سیسکو (Pearson Vue) نیز تمدید خواهد شد؟

بله، تمامی ووچرهای مرکز آزمون Pearson Vue از تاریخ 16 مارس 2020 نیز به مدت شش ماه تمدید خواهند شد.

آیا پارتنرهای سیسکو (Channel partner) نیز از مزایای این تغییر بهره مند می گردند؟

بله ، الزامات مربوط به تایید شایستگی پارتنرهای سیسکو نیز به مدت شش ماه تمدید می گردد.

آیا اعتبار ووچر(voucher) های آزمون CCIE lab نیز تمدید می گردند؟

بله، ووچرهای آزمون فوق از تاریخ 16 مارس 2020 نیز به مدت شش ماه تمدید خواهند شد.

آیا اعتبار مدارک منسوخ شده سیسکو (مانند CCNA Routing & Switch) نیز تمدید خواهند شد؟

خیر ، فقط مدارک جاری سیسکو که تا تاریخ 16 مارس 2020 و پس از آن معتبر می باشند،تمدید خواهند شد.

تغییرات مربوطه از چه زمانی در صفحه مدیریتی مدارک(certification manager page) قابل مشاهده خواهند بود؟

دارندگان مدارک سیسکو باید با مراجعه به صفحه مدیریتی خود(certification manager page)، تاریخ جدید اعتبار مدارک خود را طی دو هفته آینده تایید نمایند.

امکان شرکت در آزمون ها از راه دور از چه زمانی در دسترس قرار می گیرد؟

سیسکو در راستای تامین رضایت مشتریان در حال بررسی راهکارهای مطابق با استانداردهای مربوط به صحت و اعتبارسنجی آزمون های اخذ مدارک در جهت برگزاری از راه دور آزمون ها می باشد.

 

منبع:

https://learningnetwork.cisco.com/s/blogs/a0D3i00000360ZcEAI/were-extending-the-expiration-date-for-all-active-certifications

نظرات

به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.