مروری بر دوره
این دوره که به شکل عملی برگزار میشود از ابتدا به تمرینهای پیکربندی و یکپارچهسازی Cisco's call management و سیستمهای پست صوتی (voice mail) میپردازد. شما در طی این دوره با Cisco Unity Connection ادغامشده با Cisco Unified Communications Manager (CUCM) و همچنین با Cisco Unity Express ادغامشده با CUCM Express کارخواهید کرد. همچنین کار با اجزای مربوط به TelePresence مانند Cisco TelePresence Management Suite، سرورهای Cisco Video Communications، Cisco Unified IM ،سرور Presence و نیز Jabber در ویندوز از دیگر بخشهای عملی این دوره خواهد. علاوه بر این تأکید این دوره بر روی Collaboration Instant Messaging و Unified Messaging environments خواهد بود.
ویژگیهای مطرحشده در این دوره بر اساس محتوا و نرمافزار منتشرشده زیر میباشد:
- Cisco Course v1.0
- CUCM Software v10.5
- Cisco Unity Connection Software v10.5 (2)
- Cisco Prime Collaboration Provisioning v10.6
.
آنچه خواهید آموخت
- یکپارچهسازی Cisco Unity Connection با CUCM
- تنظیمات، برنامهریزی و لیست توزیع (Distribution Lists) مربوط به Unity Connection System
- یکپارچهسازی Unity Connection با Microsoft Active Directory
- استفاده از Cisco Unity Connection Partitions و Search Spaces
- پیادهسازی Cisco Unity Connection Call Management
- ساخت یک Audiotext Application با استفاده از Opening، Greeting، Interview و Call Handlers
- پیکربندی مستقیم Call Handlers
- پیکربندی کاربران Cisco Unity Connection، Class of Service و Role ها
- راهاندازی Message Notification
- نظارت و عیبیابی Cisco Unity Connection و Cisco Unity Express
- یکپارچهسازی Cisco Unity Express با CUCM Express
- تنظیمات سیستمی، برنامهریزی و لیست توزیع (Distribution Lists) مربوط به Unity Express
- پیکربندی کاربران Cisco Unity Express و Class of Service
- ویژگیهای مربوط به صندوق صوتی (Voice Mail) همچون VoiceView و IMAP Messaging
- پیکربندی Cisco Unity Express AutoAttendant
- Cisco Unified Instant Messaging و Presence
- پیکربندی CUCM برای یکپارچهسازی IM&P
- Cisco Unified IM&P و چگونگی پیادهسازی Jabber
- پیکربندی مشتریان Jabber برای IM&P و کنترل تلفن رومیزی (Desk Phone)
- پیادهسازی IP Phone Messenger
- پیکربندی Unity Connection برای یکپارچهسازی Call Manager
- عیبیابی Cisco Unified IM&P
- پیادهسازی دستگاههای Cisco Collaboration
- پیکربندی و پیادهسازی Cisco Prime Collaboration
- پیادهسازی زیرساختهای ویدئویی
- پیادهسازی و پیکربندی Cisco TMS
- پیادهسازی و پیکربندی Cisco VCS
- پیادهسازی و پیکربندی Cisco MediaSense
سرفصل ها
1. Cisco Unity Connection
- Designing and Deploying Cisco Unity Connection
- Integrating Cisco Unity Connection with Cisco Unified Communications Manager
- Configuring Cisco Unity Connection Users, Templates and Class of Service
- Configuring the Cisco Unity Connection System
- Implementing Cisco Unity Connection Dial Plan and Call Management
- Configuring Unified Messaging
- Troubleshooting Cisco Unity Connection
- Deploying Voice Mail Redundancy in Branch Offices
2. Cisco Unity Express
- Designing and Deploying Cisco Unity Express
- Integrating Cisco Unity Express with Cisco Unified Communications Manager Express
- Configuring Cisco Unity Express Users Accounts and Features
- Configuring Call Routing with Cisco Unity Express Auto-Attendant
- Troubleshooting Cisco Unity Express
3. Cisco Unified IM and Presence Implementation
- Designing and Deploying Cisco Unified IM and Presence
- Describing Cisco Unified Communications IM and Presence Components and Communication Flows
- Integrating Cisco Unified Communications IM and Presence
- Configuring Cisco Unified Communications IM and Presence Features and Implementing Cisco Jabber
- Configuring Cisco Jabber Mobile and Integrating Directory Servers
- Verifying and Troubleshooting Tools for Cisco Unified IM and Presence Components
4. Video Provisioning and Integration in a Unified Communications Deployment
- Deploying Cisco Collaboration Systems Applications with Cisco Prime Collaboration
- Describing Video Infrastructure
- Describing Cisco TMS
به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!