مروری بر دوره
در دوره مهندسی ویپ، دانش پذیران از پایه راه اندازی سیستم تلفنی تحت شبکه مبتنی بر ایزابل را فراخواهند اموخت. در این دوره سعی میشود از نحوه نصب و راه اندازی سرور ایزابل بر روی ماشین های مجازی، سخت افزاری و نرم افزاری شروع شود و بوصرت کامل تمامی منوها، زیر منوها، تستها، سناریوها، انواع سخت افزار ها، نرم افزارهای مربوطه و انواع گوشی های در دستری بررسی و کانفیگ شود. در این دوره جدیدترین ورژن سیستم تلفنی ایزابل و هسته مرکزی ان ینی استریسک آموزش داده میشود و پس از نصب آن آپدیت و یک سیستم تلفنی کامل و بدون نقص در طول دوره راه اندازی میگردد.
.
به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!