دوره CCNP Collaboration CLICA سیسکو | Implementing Cisco Collaboration Applications v1.0

مروری بر دوره

دوره Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 با ارائه ترکیبی از آموزش های عملی و تئوری، دانش و مهارت های پیاده سازی پروسه احراز هویت کاربران Single Sign-On (SSO) ، پیاده سازی پلتفرم های Cisco® Unified IM and Presence ، Cisco Unity® Connection   و Cisco Unity Express جهت تسهیل فرایندهای ارتباطی ، تقویت اقدامات تطابق پذیری ، تقویت سیستم ها و دستگاه های ارتباطی به همراه افزایش چابکی سیستم های مدیریتی پایدار را برای متقاضیان فراهم می نماید.

همچنین در این دوره، آمادگی  لازم برای شرکت در آزمون300-810 Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) برای مخاطبان فراهم می گردد.

دوره Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 با ارائه ترکیبی از آموزش های عملی و تئوری، دانش و مهارت های پیاده سازی پروسه احراز هویت کاربران Single Sign-On (SSO) ، پیاده سازی پلتفرم های Cisco® Unified IM and Presence ، Cisco Unity® Connection   و Cisco Unity Express جهت تسهیل فرایندهای ارتباطی ، تقویت اقدامات تطابق پذیری ، تقویت سیستم ها و دستگاه های ارتباطی به همراه افزایش چابکی سیستم های مدیریتی پایدار را برای متقاضیان فراهم می نماید.

همچنین در این دوره، آمادگی  لازم برای شرکت در آزمون300-810 Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) برای مخاطبان فراهم می گردد.

مزایای دوره

کسب  دانش  پیاده سازی و عیب یابی صندوق های صوتی(voice mail)  و Interactive Voice Response(IVR)  با استفاده از راهکارهای جامع Cisco Unity Connections و Cisco Unity Express

کسب تجربه عملی یکپارچه سازی سیستم احراز هویت  Single Sign-On (SSO) با راهکارهای ارتباطات یکپارچه سیسکو

آمادگی برای شرکت در آزمون 300-810 CLICA exam

.

آنچه خواهید آموخت

  • پیکربندی Cisco Unity Connection integration
  • پیکربندی و عیب یابی پلتفرم Cisco Unity Connection و call handler های Cisco Unity Connection
  • پیکربندی و عیب یابی Cisco Unity Express
  • توصیف و پیکربندی سیستم احراز هویت SSO در برنامه های ارتباطی یکپارچه سیسکو
  • توصیف یکپارچه سازی Cisco Jabber®  و Cisco Unified Communications Manager IM and Presence با سایر برنامه های سیسکو یا برنامه های  Third-party
  • سفارشی کردن عملکرد Cisco Unified Communications Manager IM and Presence و Cisco Jabber
  • پیکربندی و عیب یابی اتاق های گفتگو (chat rooms) و بایگانی پیام ها
  • عیب یابی Cisco Jabber و Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
  • یکپارچه سازی Cisco Unified Attendant Console Advanced با Cisco Unified Communications Manager  و Cisco Unified Communications Manager IM and Presence server
  • پیکربندی ریکوردها و مونیتورینگ تماس ها

سرفصل ها

  • Outline

  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Troubleshooting Cisco Unity Connection
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
  • Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
  • Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
  • Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
  • Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
  • Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
  • Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
  • Implementing Call Recording and Monitoring
  • Lab outline

  • Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
  • Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Implement Toll Fraud Prevention
  • Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Troubleshoot Cisco Unity Connection
  • Configure Cisco Unity Express
  • Troubleshoot Cisco Unity Express
  • Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
  • Implement Cisco Jabber
  • Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
  • Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
  • Enable Message Archiving and Chat Rooms
  • Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
  • Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
  • Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
  • Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
  • Implement Call Recording and Monitoring Using a Switched Port Analyzer (SPAN)-based Solution
  • Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring

مخاطبان دوره

مخاطبان اصلی این دوره ، متخصصان شبکه با نقش های شغلی زیر می باشند:

  • مهندسان ارتباطات/  Collaboration
  • ادمین های ارتباطات/ Collaboration

پیش نیازها

  • دارا بودن دانش مقدماتی از تکنولوژی های شبکه
  • آشنایی اولیه با فناوری های انتقال صوت و تصویر
  • تجربه کاری با Cisco Unified Communications Manager شامل single site dial plan ، گیت وی های شبکه های تلفنی مخابرات (PSTN)  و پروتکل Session Initiation Protocol (SIP) trunks
  • دوره Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
  • دوره Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)

تقویم دوره

در حال حاضر تقویمی برای این دوره تعریف نشده است.

نظرات

به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.