مروری بر دوره
دوره Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 با ارائه ترکیبی از آموزش های عملی و تئوری، دانش و مهارت های پیاده سازی پروسه احراز هویت کاربران Single Sign-On (SSO) ، پیاده سازی پلتفرم های Cisco® Unified IM and Presence ، Cisco Unity® Connection و Cisco Unity Express جهت تسهیل فرایندهای ارتباطی ، تقویت اقدامات تطابق پذیری ، تقویت سیستم ها و دستگاه های ارتباطی به همراه افزایش چابکی سیستم های مدیریتی پایدار را برای متقاضیان فراهم می نماید.
همچنین در این دوره، آمادگی لازم برای شرکت در آزمون300-810 Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) برای مخاطبان فراهم می گردد.
دوره Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 با ارائه ترکیبی از آموزش های عملی و تئوری، دانش و مهارت های پیاده سازی پروسه احراز هویت کاربران Single Sign-On (SSO) ، پیاده سازی پلتفرم های Cisco® Unified IM and Presence ، Cisco Unity® Connection و Cisco Unity Express جهت تسهیل فرایندهای ارتباطی ، تقویت اقدامات تطابق پذیری ، تقویت سیستم ها و دستگاه های ارتباطی به همراه افزایش چابکی سیستم های مدیریتی پایدار را برای متقاضیان فراهم می نماید.
همچنین در این دوره، آمادگی لازم برای شرکت در آزمون300-810 Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) برای مخاطبان فراهم می گردد.
مزایای دوره
کسب دانش پیاده سازی و عیب یابی صندوق های صوتی(voice mail) و Interactive Voice Response(IVR) با استفاده از راهکارهای جامع Cisco Unity Connections و Cisco Unity Express
کسب تجربه عملی یکپارچه سازی سیستم احراز هویت Single Sign-On (SSO) با راهکارهای ارتباطات یکپارچه سیسکو
آمادگی برای شرکت در آزمون 300-810 CLICA exam
.
آنچه خواهید آموخت
- پیکربندی Cisco Unity Connection integration
- پیکربندی و عیب یابی پلتفرم Cisco Unity Connection و call handler های Cisco Unity Connection
- پیکربندی و عیب یابی Cisco Unity Express
- توصیف و پیکربندی سیستم احراز هویت SSO در برنامه های ارتباطی یکپارچه سیسکو
- توصیف یکپارچه سازی Cisco Jabber® و Cisco Unified Communications Manager IM and Presence با سایر برنامه های سیسکو یا برنامه های Third-party
- سفارشی کردن عملکرد Cisco Unified Communications Manager IM and Presence و Cisco Jabber
- پیکربندی و عیب یابی اتاق های گفتگو (chat rooms) و بایگانی پیام ها
- عیب یابی Cisco Jabber و Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- یکپارچه سازی Cisco Unified Attendant Console Advanced با Cisco Unified Communications Manager و Cisco Unified Communications Manager IM and Presence server
- پیکربندی ریکوردها و مونیتورینگ تماس ها
سرفصل ها
-
Outline
- Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
- Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
- Troubleshooting Cisco Unity Connection
- Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
- Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
- Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
- Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
- Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
- Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
- Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Implementing Call Recording and Monitoring
-
Lab outline
- Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
- Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
- Implement Toll Fraud Prevention
- Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
- Troubleshoot Cisco Unity Connection
- Configure Cisco Unity Express
- Troubleshoot Cisco Unity Express
- Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
- Implement Cisco Jabber
- Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
- Enable Message Archiving and Chat Rooms
- Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
- Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
- Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
- Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Implement Call Recording and Monitoring Using a Switched Port Analyzer (SPAN)-based Solution
- Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring
پیش نیازها
- دارا بودن دانش مقدماتی از تکنولوژی های شبکه
- آشنایی اولیه با فناوری های انتقال صوت و تصویر
- تجربه کاری با Cisco Unified Communications Manager شامل single site dial plan ، گیت وی های شبکه های تلفنی مخابرات (PSTN) و پروتکل Session Initiation Protocol (SIP) trunks
- دوره Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
- دوره Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)
به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!