دوره هفت پیکر تبلیغات

.

سرفصل ها

  • MRI
  • مروری بر ادبیات تحقیق
  • مصاحبه کردن
  • پرسشنامه
  • اهداف بازاریابی
  • بودجه
  • استراتژی بازاریابی
  •  ایده تبلیغاتی
  • ۹. داستان سرایی
  • .رسانه تبلیغاتی
  • ارزیابی
  • ارائه

مخاطبان دوره

  • مدیران شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی
  • مدیران تبلیغات که وظیفه "طراحی برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی" را بر عهده دارند
  • مدیران شرکت های کوچک که می خواهند با ادبیات رشته تبلیغات آشنا شده و برنامه های تبلیغاتی شان را خودشان طراحی و نظارت کنند.
  • علاقمندان و فعالان صنعت تبلیغات، کپی‌رایتینگ و کمپین‌نویسی

تقویم دوره

در حال حاضر تقویمی برای این دوره تعریف نشده است.

نظرات

به عنوان اولین نفر، نظر خود را بنویسید!

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.