دوره روان کسب و کار و ارتباط با مشتریان
اولین دوره روان کسب و کار و ارتباط با مشتریان مختص همکاران محترم صنعت فناوری مالی، بانکی، پرداخت و اپراتوری برگزار می گردد
روان کسب و کار به معنای آمادگی و استعداد در اداره کسب و کار بوده و از این جهت شامل تواناییهای ارتباطی، تصمیمگیری، رهبری، مدیریت زمان و ... در کسب و کار میباشد. یک کسب و کار روان به مدیران کمک می کند تا با لحاظ شرایط بازار، نیازهای مشتری و شرایط اقتصادی، کسب و کار را مدیریت کرده و بهترین تصمیمات را در شرکت اتخاذ کنند. همچنین، روان کسب و کار وجود داشته باعث افزایش امیدواری و اعتماد به نفس کارآفرینان و کسب و کارها میشود.
سرفصل های روان کسب و کار در این دوره شامل موارد زیر است:
- مقدمهای بر روان کسب و کار و اهمیت آن
- تکنیکهای ارتباطی موثر با مشتریان
- نیاز سنجی کسب و کار و انتخاب مدل کسب و کار
- روشهای حل مسئله در کسب و کار
- روشهای پیشگیری از فرسودگی و خستگی در کسب و کار
- چالش نوآوری در کسب و کار
- شکل دادن به مدل کسب و کار
- تحقق بخشیدن به برنامه ها
- توانایی رهبری به طور کلی و به عنوان یک مهمترین مهارت در موفقیت کسب و کارها
- توانایی مذاکره و مهارتهای مذاکره کردن به منظور بهبود روابط و نتایج برای کسب و کار
- تواناییهای مدیریتی جهت مدیریت کسب و کار، به عنوان مثال مدیریت زمان، تصمیمگیری، رهبری و مدیریت منابع انسانی
- توصیه برای نو آوری کسب و کار.
زمان بندی
مدت زمان دوره : ۱۴ ساعت آموزشی
شروع دوره : پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه
تعداد روزهای برگزاری : ۴ جلسه
زمان برگزاری : پنج شنبه ها ساعت ۹ الی ۱۲.۳۰
محل برگزاری : سالن کنفرانس شرکت پرداخت نوین آرین
آدرس : تهران سعادت آباد خیابان علامه جنوبی کوچه ۲۴ متری غربی پلاک ۲۱