Image
حسین قلیپور

حسین قلیپور

مدرس دوره‌های مهارت نرم
فیلدهای تخصصی
مهارت های نرم

با مراجعه به صفحه اختصاصی هر یک از عنوان دوره های برگزار شده توسط استاد حسین قلیپور می توانید علاوه بر مشاهده جدول زمانبندی، نمونه ویدئو ها و جزوه های مختص آن دوره را نیز دانلود نمایید و به خوبی با شیوه تدریس او آشنا شوید. پس همین حالا کلیک کنید:

حسین قلی‌پور با بیش از ده سال تجربه در مدیریت مراکز تماس و خدمات مشتری، متخصص حوزه پشتیبانی و تجربه مشتری در ایران است. او در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد امور مشتریان در SnappTrip فعالیت می‌کند و تیم‌های مختلف پشتیبانی مشتریان، ارزیابی کیفیت خدمات و تیم‌های مشتری‌مداری را هدایت می‌کند. پیش از این، در شرکت‌های بزرگی مثل دیجی‌کالا و Snappfood مسئول مدیریت و بهبود عملکرد مراکز تماس و تیم‌های پشتیبانی بوده و با طراحی سامانه‌های نظارت و شاخص‌های عملکرد، کیفیت خدمات مشتری را ارتقا داده است.
علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، حسین قلی‌پور در حوزه آموزش و مشاوره نیز تجربه دارد و با برگزاری دوره‌های آموزشی در موسسات مختلف، به بهبود عملکرد تیم‌های خدمات مشتری و افزایش رضایت کاربران کمک کرده است. او با مهارت‌های مدیریت تعارض، تصمیم‌گیری و تحلیل داده، توانسته فرهنگ خدمت‌رسانی حرفه‌ای و مؤثری در سازمان‌ها ایجاد کند و به عنوان یک مرجع عملی در زمینه مدیریت مراکز تماس شناخته شود.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.