Image
استاد بنی فاطمی

حامد بنی فاطمی

مدرس دوره های شبکه
فیلدهای تخصصی
شبکه

به پروفایل استاد حامد بنی فاطمی خوش آمدید. شما در این بخش می توانید ضمن مشاهده روزمه استاد، ویدئوهای مربوط به نحوه تدریس وی را مشاهده نموده و به اطلاعاتی همچون مدارک کسب شده، گالری عکس و نیز نظرات دیگران دانشجویان دسترسی پیدا نمایید. این بخش به شما کمک خواهد نمود تا پیش از ثبت نام در دوره از پیش با استاد خود به خوبی آشنا شوید.

حامد بنی‌فاطمی مدرس متخصص و حرفه‌ای موسسه ارژنگ، با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه شبکه‌های کامپیوتری، در انواع سازمان‌های دولتی و خصوصی با عنوان شغلی مشاور، ناظر، مدیر پروژه و کارشناس، فعالیت داشته است. وی همچنین در طول زندگی حرفه‌ای خود تدریس دوره‌های سیسکو، در حوزه‌های: Routing & Switching – Network Design – Quality of Service دوره‌های آموزشی درون سازمانی را نیز برعهده داشت. تعهد و وفاداری به رعایت سرفصل‌های کمپانی بین‌المللی در کنار توجه به یادگیری عملی دانشجویان از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره‌های استاد بنی‌فاطمی است.

Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
تعداد کل نظرات: 214
آرقون (تایید نشده) در تاریخ 17 مهر 1403 نوشته:

با سلام و تشکر فراوان از زحمات جناب مهندس بنی فاطمی .
ایشان استادی با بار علمی و تجربی فوق العاده بالا و مسلط به مطالب دوره و فن انتقال دانش عالی هستند. امیدوارم در دوره های آتی سعادت حضور در کلاس های درس ایشان رو داشته باشم.

نازنین فروتن (تایید نشده) در تاریخ 16 مهر 1403 نوشته:

از بهترین و مسلط ترین و با اخلاق ترین اساتیدی بودن که تابحال افتخار داشتم پیششون آموزش ببینم. دوره ccnp N coreرو با جزئیات و کامل و عالی تدرس کردن و به تمامی سوالات دانشجویان با خوشرویی پاسخ میدادن. بسیار قدردان و سپاسگزارشون هستم.

سید علیرضا موسوی (تایید نشده) در تاریخ 11 مهر 1403 نوشته:

قدردانی و تشکر فراوان از استاد بنی فاطمی بابت تدریس بسیار عالی و باحوصله فراوان، که بیش از دو برابر بازه زمانی مشخص شده توسط آموزشگاه، به تدریس دوره CCNP پرداختن و تمام مباحث کتاب را خیلی دقیق آموزش دادند.

فرناز امیدواری (تایید نشده) در تاریخ 25 مرداد 1403 نوشته:

با سلام
استاد بنی فاطمی با حوصله تمام سرفصل هایی که مشخص کرده اند را تدریس می کنند. تسلط بالا به مباحث دارند و شیوه تدریسشون عالی بود.
برای هر مبحث چندین سناریو آماده کردند که بسیار مفید بودند.
خوشحالم که دوره CCNA را با ایشون گذروندم و حتما ورک شاپ آن را شرکت می کنم.

بهرنگ صابری (تایید نشده) در تاریخ 23 مرداد 1403 نوشته:

سلام و عرض ادب خدمت دوستان و اساتید عزیز
جناب بنی فاطمی چه در دوره های حضوری و چه در دوره های آنلاینی که تا کنون گذرانده ام ، استادی با وجدان کاری و پشتکار شما که خود را موظف به تدریس کامل تمامی سرفصلها و نکات کاربردی کرده اید ندیده ام
امیدوارم در سایه پروردگار همچنان به تدریس خود ادامه بدهید تا بتوانید شاگردانی باسواد و با دانش شبکه به جامعه هدیه بدهید.
از اینکه گاهی اوقات زمان در کنار خانواده خود بودن را فدای اتمام این دوره و بالا بردن سواد و دانش شبکه شاگردان خود کردید صمیمانه سپاسگزارم

با سپاس فراوان
بهرنگ صابری

مهران پاکار دانشجوی استاد در تاریخ 17 مرداد 1403 نوشته:

با سلام
از همینجا می خوام تبریک بگم به آموزشگاه ارژنگ بابت وجود چنین استادی ، وقتی می خوایم راجع به مهندس بنی فاطمی صحبت کنیم آدم نمی دونه از کجا شروع کنه و راجع به کدوم بعد شخصیتی ایشون حرف بزنه ، از ادب و تواضع ایشون ، از مهربونی شون ، از معرفتشون ، از علم و تسلط بالاشون ، از وجدان کاری بسیار زیادشون . از اینکه بیشتر از خود شاگرداش دلش برای یادگیری بچه ها و برگزاری جلسات اضافه می سوزه و چقدر اهمیت می ده که مباحث کامل تدریس بشه و حتی موارد اضافه تر از کتاب هم می گن .

به نظر خودم واقعا شانس خوبی داشتم که کلاسم رو با ایشون برداشتم و خیلی راضی هستم از دوره ای که برگزار شد .
اساتیدی مثل ایشون تعدادشون خیلی کمه و باید قدرشون رو دانست . از این به بعد هم هر دوره ای رو که بدونم ایشون مدرسش هستن با خیال راحت و خوشحالی ثبت نام و شرکت می کنم . از آشنایی با ایشون واقعا خوشحالم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم .

نوید مجیر (تایید نشده) در تاریخ 17 مرداد 1403 نوشته:

استاد بنی فاطمی بسیار باسواد، باتجربه و مسلط به مباحث و خوش اخلاق هستند. شیوه تدریس عالی هست. بسیار بسیار متعهد بودند و تمامی مطالب رو طی چندین جلسه اضافی کاور کردند که واقعا قابل تحسین بود. خیلی از گذروندن دوره با ایشون لذت بردم.