Image

حامد بنی فاطمی

مدرس دوره های شبکه
فیلدهای تخصصی
شبکه

به پروفایل استاد حامد بنی فاطمی خوش آمدید. شما در این بخش می توانید ضمن مشاهده روزمه استاد، ویدئوهای مربوط به نحوه تدریس وی را مشاهده نموده و به اطلاعاتی همچون مدارک کسب شده، گالری عکس و نیز نظرات دیگران دانشجویان دسترسی پیدا نمایید. این بخش به شما کمک خواهد نمود تا پیش از ثبت نام در دوره از پیش با استاد خود به خوبی آشنا شوید.

حامد بنی فاطمی با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در حوزه شبکه های کامپیوتری، در جایگاه های متنوعی همچون مشاور، ناظر، مدیر پروژه و کارشناس به بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی ارائه خدمات کرده است. وی همچنین در طی دوره کاری خود به عنوان مدرس دوره های سیسکو، در حوزه های: Routing & Switching – Network Design – Quality of Service دوره های آموزشی مختلفی را در آموزشگاه ها و به صورت درون سازمانی ارائه نموده است. تعهد به رعایت سرفصل های رسمی دوره ها، در کنار توجه وی به یادگیری عملی دانشجویان از خصوصیات بارز دوره های آموزشی وی می باشد.

Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL
Aparat Video URL

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
تعداد کل نظرات: 209
مهران پاکار دانشجوی استاد در تاریخ 17 مرداد 1403 نوشته:

با سلام
از همینجا می خوام تبریک بگم به آموزشگاه ارژنگ بابت وجود چنین استادی ، وقتی می خوایم راجع به مهندس بنی فاطمی صحبت کنیم آدم نمی دونه از کجا شروع کنه و راجع به کدوم بعد شخصیتی ایشون حرف بزنه ، از ادب و تواضع ایشون ، از مهربونی شون ، از معرفتشون ، از علم و تسلط بالاشون ، از وجدان کاری بسیار زیادشون . از اینکه بیشتر از خود شاگرداش دلش برای یادگیری بچه ها و برگزاری جلسات اضافه می سوزه و چقدر اهمیت می ده که مباحث کامل تدریس بشه و حتی موارد اضافه تر از کتاب هم می گن .

به نظر خودم واقعا شانس خوبی داشتم که کلاسم رو با ایشون برداشتم و خیلی راضی هستم از دوره ای که برگزار شد .
اساتیدی مثل ایشون تعدادشون خیلی کمه و باید قدرشون رو دانست . از این به بعد هم هر دوره ای رو که بدونم ایشون مدرسش هستن با خیال راحت و خوشحالی ثبت نام و شرکت می کنم . از آشنایی با ایشون واقعا خوشحالم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم .

نوید مجیر (تایید نشده) در تاریخ 17 مرداد 1403 نوشته:

استاد بنی فاطمی بسیار باسواد، باتجربه و مسلط به مباحث و خوش اخلاق هستند. شیوه تدریس عالی هست. بسیار بسیار متعهد بودند و تمامی مطالب رو طی چندین جلسه اضافی کاور کردند که واقعا قابل تحسین بود. خیلی از گذروندن دوره با ایشون لذت بردم.

ندا پژولیده دانشجوی استاد در تاریخ 18 تیر 1403 نوشته:

استاد بنی فاطمی عزیز، بسیار فوق‌العاده بودند ، مسئولیت پذیر، نحوه بیان واضح ،صبور و . . . خوشحالم که آموزش شبکه را با ایشون شروع کردم امیدوارم همیشه سلامت باشند

صفی الله محمدی دانشجوی استاد در تاریخ 15 تیر 1403 نوشته:

با سلام
استاد بنی فاطمی واقعا جز بهترین و عالی ترین ها هستن واقعا استاد با دانش و با تجربه ای هستن تسلط کامل روی دوره دارند و همه سوال ها رو با صبر و حوصله توضیح میدن و هیج جایی کسری و نا مفهمومی باقی نیزارن./ واقعا خوشحالم که توی دوره های سیسکو استاد بنی فاطمی شرکت کردم./

نيلوفر (تایید نشده) در تاریخ 14 تیر 1403 نوشته:

استاد بني فاطمي علاوه بر تسلط و دانش كافي ، قدرت انتقال مطلب بالا و شكيبايي با دانشجويان از خصوصيات قابل تحسين كلاسشون هست. كلاس وركشاپ ccna بعد از سال ها يك تجربه آموزشي متفاوت و اثرگذاري براي من بود. سپاس از حضورشون.

سعید صفری دانشجوی استاد در تاریخ 13 تیر 1403 نوشته:

استاد بنی فاطمی واقعا فوق العاده ان، دانش و تجربه خیلی خوب، نحوه ی بیان عالی، صبور و مسئولیت پذیر نسبت به دانشجو و ...
خیلی خوشگذشت

سعید صفری دانشجوی استاد در تاریخ 13 تیر 1403 نوشته:

استاد بنی فاطمی واقعا فوق العاده ان، دانش و تجربه خیلی خوب، نحوه ی بیان عالی، صبور و مسئولیت پذیر نسبت به دانشجو و ...
خیلی خوشگذشت