شناخت فرآیندهای بهسازی، بهرهمندی و چالشهای ITIL® و همچنین اخذ مدرک ITIL Foundation
شما در این دوره جذاب و پویا با چرخه حیات مدیریت سرویسهای فناوری اطلاعات (IT) آشنا خواهید شد و به کمک آن خواهید توانست تا انتظارات حوزه کسبوکار را برآورده سازید. شما پس از گذراندن کامل این دوره قادر خواهید بود تا آزمون ITIL را با موفقیت پشت سر گذاشته و جواز ورود به دوره آموزشی سطح متوسط (intermediate) این مدرک را نیز کسب نمایید.
ITIL پنج حوزه اصلی را تحت پوشش قرار میدهد:
این چارچوب به سازمانها این اطمینان خاطر را میدهد که سرویسهای IT ارائه شده توسط آنان با نيازها و فرآيندهاي اصلي کسبوکار همراستا بوده و تمامي آنها را به شكل قابل قبولی تحت پوشش قرار ميدهد.
مخاطبان این دوره را متقاضیان اخذ مدرک ITIL Foundation و همچنین افرادی تشکیل میدهند که بهغیراز همتراز کردن سرویسها خود با نیازهای بازار، به دنبال اهدافی چون کاهش هزینه ارائه خدمات، بهبود کیفیت سرویسها و برقراری تعادل میان منابع به شیوهای مؤثر در حوزه IT نیز هستند. تمامی متخصصین، مدیران پروژه، مدیران، اعضای پروژه، هماهنگکنندگان، اپراتورهای شبکه، آنالیزورهای فرآیندهای کسبوکار، معماران، مشاوران، مونتاژ کنندگان سیستم، help desk ها، برنامه ریزان، ارائهدهندگان خدمات مدیریتی، توسعهدهندگان اپلیکیشن و کلیه قسمتهای مرتبط با حوزه فناوری و اطلاعات، همگی جزو مخاطبین این دوره بهحساب میآیند.
در حال حاضر تقویمی برای این دوره تعریف نشده است.
در حال حاضر تقویمی برای این دوره تعریف نشده است.