کمپین پاییزی آغاز سال تحصیلی جدید

Image
کمپین پاییزی شروع سال تحصیلی جدید

از 20% تا 100% تخفیف باورنکردنی در کمپین پاییزی "آغاز سال تحصیلی جدید" موسسه ارژنگ

21 شهریور لغایت 9 مهر

سال تحصیلی جدید در ارژنگ شروع شد! حالا که به خاطر پاندمی کرونا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها قدری به تعویق افتاده، بهترین فرصته که با شرکت تو دوره های تخصصی زمان رو از دست ندی و با افزایش سطح مهارت و دانش خودت آینده کاریت رو رقم بزنی و یا اینکه جایگاه شغلیت رو ارتقاء ببخشی. اما نگران نباش چون تو این راه تنها نیستی و ما در ارژنگ قصد داریم تا با برگزاری یک کمپین پاییزی هیجان انگیز دیگه در کنارت باشیم. به همین منظور برای همه مخاطبین خودمون تخفیف ویژه ای در نظر گرفتیم تا بتونیم لذت یادگیری در این روزها رو برای همه شیرین تر کنیم. تخفیف های هیجان انگیز ما در سه سطح دانشجویان جدید (20% تخفیف)، دانشجویان قدیم (30% تا 100% تخفیف) و دانشجویان معرفی شده (25% تخفیف) ارائه میشن و در ادامه جزئیات مربوط به هر کدوم از این تخفیف هامون قرار گرفتن، پس فرصت رو از دست نده و همین حالا دوره مدنظرتو رو انتخاب کن. منتظرت هستیم:

 

تقویم دوره ها

20% تخفیف !

{ ویژه دانشجویان جدید }

کلیه مخاطبین عزیزی که قصد دارند تا با شرکت در کمپین "آغاز سال تحصیلی جدید" به جمع دانشجویان جدید ارژنگ بپیوندند از 20% تخفیف بدون محدودیت برخوردار خواهند شد. برای بهره مندی از این تخفیف کافیست تا به هنگام ثبت نام ضمن انتخاب گزینه "پرداخت آنلاین"، در صفحه انتخاب شیوه پرداخت شهریه از کد تخفیف autumn1400 استفاده نمائید.

از 30% تا 100% تخفیف !!!

{ ویژه دانشجویان قدیمی ارژنگ }

به تمامی دانشجویان پیشین ارژنگ در این کمپین دو کد تخفیف 30% (ویژه دانشجو) و 25% (ویژه معرفی دانشجوی جدید) هدیه داده خواهد شد. شما دانشجویان پیشین ارژنگ می توانید تا با به اشتراک گذاشتن کد تخفیف معرفی خود با سایر دوستان و آشنایان، به ازای ثبت نام هر دانشجوی جدید با این کد به میزان 5% ارزش کد تخفیف پایه خود را تا حد 100% افزایش دهید.

25% تخفیف !!

{ ویژه دانشجویان معرفی شده }

کلیه دانشجویان جدیدی که با کد تخفیف معرف دانشجویان پیشین ارژنگ در کمپین "آغاز سال تحصیلی جدید" شرکت می کنند از 25% تخفیف بدون محدودیت بهره مند خواهند شد. پس فرصت را از دست نداده و همین حالا با دوستان و آشنایان ارژنگی خود تماس بگیرید و از کد تخفیف معرف آن ها استفاده نمائید تا ضمن برخورداری از 25% تخفیف ویژه 5% نیز تخفیف آن ها را افزایش دهید.

قوانین و ضوابط کمپین پاییزی "آغاز سال تحصیلی جدید"

1- اطلاعات مربوط به کدهای تخفیف پایه (30%) و ویژه معرفی دانشجوی جدید (25%) همراه با جزئیات آن ها در بخش "تخفیف ها" پرتال دانشجویان قدیمی ما قابل مشاهده خواهد بود.

2- از آنجایی که کد تخفیف "پایه" دانشجویان قدیمی یکبار مصرف می باشد، لذا برای دعوت از دوستان و آشنایان خود تنها از کد تخفیف دوم خود که "ویژه معرفی دانشجوی جدید" است استفاده نمائید.

3- تعداد دفعات استفاده از کد تخفیف "ویژه معرفی دانشجوی جدید" نامحدود می باشد اما کد تخفیف پایه یکبار مصرف بوده و نهایتا تا 100% افزایش خواهد یافت. تعداد دفعات استفاده از کد تخفیفی که به دوستان خود ارائه نمودید، پس از هر بار مصرف آن ها از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

4- مهلت استفاده از کلیه کدهای تخفیف تا پایان تاریخ کمپین خواهد بود.  

5- بنا بر شرایط حاکم بر کمپین، امکان انصراف دانشجویان ثبت نام کننده در کمپین وجود ندارد.

6- دوره "پکیج رسمی و بین المللی مدرک VCP-DCV 7 در ایران" با شماره دوره Tra1547 شامل تخفیف های این کمپین نمی باشد.