راهنمای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای

Image
arjans



 


 جهت دریافت مدرک فنی و حرفه ای به نکات زیر دقت فرمایید:

  1. لازمه معرفی به آزمون فنی حرفه ای در هر دوره، شرکت کردن در آن دوره در موسسه ارژنگ و تکمیل بودن پروفایل دانشجو می باشد.
  2. دانشجو می بایست حداقل حضور لازم را در کلاس به عمل آورده و نسبت به امضا دفتر حضور و غیاب اقدام نماید.
  3. زمان معرفی به آزمون و تعیین تایخ آن، پایان برگزاری دوره مورد نظر در موسسه می باشد.
  4. آزمون تئوری فنی و حرفه ای به صورت آنلاین و در حوزه امتحانی تعیین شده توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد که شامل 40 سوال تستی 4 گزینه ای می باشد.این آزمون نمره منفی ندارد و حداقل نمره لازم برای قبولی 50  از 100 می باشد.(حداقل به 20 سوال باید پاسخ صحیح داده شود)
  5. آزمون عملی فنی و حرفه ای بنا به تقویم ارائه شده توسط سازمان در حوزه تعیین شده توسط سازمان از دانشجویانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری دریافت کرده اند، گرفته خواهد شد.
  6. در صورت مردود شدن در آزمون تئوری یا عملی تنها یک مرتبه دیگر معرفی به آزمون مقدور می باشد؛ چنانچه در نوبت دوم هم دانشجو موفق به دریافت نمره قبولی نشود ، می بایست جهت معرفی مجدد به آزمون فنی ، مجددا در دوره ثبت نام نماید.
  7. دانشجو باید جهت ثبت نام و تعیین تاریخ آزمون به واحد اجرایی موسسه ارژنگ مراجعه و پیگیری های لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه،نمره آزمون، برنامه آزمون عملی و ... را از طریق همان واحد انجام دهد.
  8. پس از قبولی در هر دو مرحله آزمون ، با پرداخت هزینه 100 هزارتومان در وبسایت سازمان فنی و حرفه ای، فایل مدرک قابل دانلود می باشد که این کار توسط واحد اجرا هم قابل انجام است.