آشنایی با دنیای Help Desk

رودمپ و مسیر تخصصی تبدیل شدن به Help Desk

ازجمله مشاغل پرطرفدار در زمینه شبکه، پشتیبانی از سیستم‌‌ها یا به اصطلاح پشتیبان Help Desk است. پشتبان شبکه باید دانش کافی در زمینه شبکه، عیب‌یابی و کار با انواع نرم‌افزارها را داشته باشد.

رودمپ تخصصی Help Desk

رودمپ پیشنهادی موسسه ارژنگ

باتوجه به اینکه موسسه ارژنگ برگزارکننده انواع دوره‌های تخصصی و باکیفیت در زمینه شبکه و همچنین کمک به افراد برای رسیدن به شغل موردنظرشان در این حوزه است؛ مسیری برای تبدیل شده به Help Desk را برای مهارت‌آموزان عزیز طراحی کرده‌ایم.

  • مرحله اول

    ورود به دنیای فناوری اطلاعات با دوره +A کامپتیا | +CompTIA A

    دوره +A یکی از برترین و پایه‌ای‌ترین دوره‌های موسسه Comptia است که به عنوان اولین قدم برای آموزش IT شناخته می‌شود. تقریبا تمامی سرفصل‌های مهم سخت‌افزار، سیستم‌عامل‌های لینوکسی و مایکروسافتی و ابزارهای مانیتورینگ و عیب‌یابی در این دوره به صورت کامل تدریس خواهدشد. در طول دوره شما به یک Help Desk قدرتمند در سازمان و محل کارتان تبدیل می‌شوید. با گذراندن این دوره می‌توانید در آزمون بین‌المللی +CompTIA A شرکت کرده و گواهینامه رسمی آن را دریافت کنید.

    دوره +A کامپتیا | +CompTIA A

    در این دوره شناخت کاملی از سخت افزار، انواع سیستم‌عامل‌های مایکروسافتی، نصب و دستورات لینوکس پایه و سناریوهای مجازی‌سازی بر بستر قدرتمند vmware پیدا می‌کنید.

    اطلاعات بیشتر
  • مرحله دوم

    آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه در نتورک‌پلاس

    در دومین مرحله از رودمپ Help Desk شما با مبانی و مقدمات شبکه آشنا خواهید شد. پس از اتمام دوره مباحث مدیریت، نگهداری، عیب‌یابی، نصب، اجرا و پیکربندی زیرساخت‌های شبکه‌ای مستقل از تولیدات یک شرکت خاص (vendor-neutral) را آموخته و می‌توانید برای کسب مدرک +CompTIA Network یا N10-007 اقدام کنید.

  • مرحله سوم

    آموزش کامل +CompTIA Security

    با شرکت در دوره آموزش +security و کسب گواهی آن، می‌توانید مشکلات مربوط به امنیت شبکه و نفوذ هکرها را به سادگی رفع کنید. در این دوره با مباحثی مانند اندازه‌گیری ریسک، نظارت بر شبکه‌ها، شناخت دستگاه و زیرساخت‌ها، کنترل دسترسی، حفاظت از شبکه‌های بی‌سیم، ایمن‌سازی ابری، رمزنگاری، بدافزارها، آسیب‌پذیری‌ها و تهدیدها و... به صورت جامع آشنا می‌شوید.

فرصت‌های شغلی برای مهارت‌آموزان Help Desk

فرصت‌های شغلی در حوزه Help Desk

با نگاهی به آگهی‌های استخدامی موجود، کاملاً واضح است که بازار کار Help Desk از شرایط خوبی برخوردار است؛ پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی نیز این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. به همین دلیل مهارت‌آموزی در این زمینه اولین قدم برای پیدا کردن شغلی با شرایط مناسب است.

استخدام کارشناس HelpDesk(آقا)

مکان : تهران تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس Help Desk

مکان : تهران تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس Help Desk

مکان : تهران تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس HelpDesk

مکان : تهران تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس HelpDesk

مکان : تهران تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس HelpDesk

مکان : تهران تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اطلاعات بیشتر
مدارک بین‌المللی Help Desk

مدارک بین‌المللی Help Desk

اگر به کار با عنوان تکنسین شبکه یا Help Desk علاقه دارید می‌توانید با اتمام دوره‌های ذکر شده مدرک معتبر آموزشگاه ارژنگ را دریافت کنید. علاقمندان به گواهینامه‌های بین‌المللی با مهارتی که در دوره‌ها کسب کرده‌‎اند می‌توانند برای آزمون‌های بین‌المللی موسسه کامپتیا نیز اقدام کنند.

درخواست مدرک بین‌المللی
اساتید متخصص کامپتیا در موسسه ارژنگ

اساتید رودمپ Help Desk در ارژنگ

برای تبدیل شدن به پشتیبان شبکه یا Help Desk همانطور که مشاهده کردید، دوره‌های متنوعی را از کمپانی کامپتیا در نظر گرفته‌ایم. اساتید این دوره‌ها همگی دارای گواهینامه‌های بین‌المللی از موسسه CompTIA و سال‌ها تجربه در زمینه مربوطه هستند.

محمد صمیمی مدرس دوره های شبکه
محسن اسدی مدرس دوره های شبکه
علی محمودی توانا مدرس دوره های امنیت
مسعود شیردل مدرس دوره های شبکه سیسکو
حسین بخشایشیان مدرس شبکه
مسعود کیمیایی مدرس دوره های امنیت شبکه
وبلاگ تخصصی ارژنگ

وبلاگ تخصصی ارژنگ

با ورود به وبلاگ موسسه ارژنگ، می‌توانید اطلاعات جدید و جامعی از دنیای فناوری اطلاعات را مطالعه کنید.

  • خرداد ۱۴۰۱
    نتورک پلاس چیست؟

    ما قصد داریم تا در این مقاله آموزشی پاسخ های مربوط به رایج ترین سوالات در زمینه اخذ مدرک نتوک پلاس را در ذیل مورد بررسی قرار می دهیم.

  • فروردین ۱۴۰۲
    7 مهارتی که به متمایز شدن یک کارشناس امنیت کمک می کند

    برای متخصصین حوزه فناوری اطلاعات (IT)، امنیت سایبری یکی از پیچیده ترین موضوعات این حوزه به حساب می آید. اما در این پست جواب همه سوالات شما وجود دارد.

  • اسفند ۱۴۰۱
    چگونه کارشناس شبکه شویم؟

    نقش اصلی کارشناسان شبکه (یا معماران شبکه) ، برنامه ریزی، ساخت و مدیریت شبکه ها برای اطمینان از عملکرد بهینه آنها است.