دوره روان کسب و کار و ارتباط با مشتریان

معرفی

اولین دوره روان کسب و کار و ارتباط با مشتریان مختص  همکاران محترم صنعت فناوری مالی، بانکی، پرداخت و اپراتوری برگزار می گردد

روان کسب و کار به معنای آمادگی و استعداد در اداره کسب و کار بوده و از این جهت شامل توانایی‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری، رهبری، مدیریت زمان و ... در کسب و کار می‌باشد. یک کسب و کار روان به مدیران کمک می کند تا با لحاظ شرایط  بازار، نیازهای مشتری و شرایط اقتصادی، کسب و کار را مدیریت کرده و بهترین تصمیمات را در شرکت اتخاذ کنند. همچنین، روان کسب و کار وجود داشته باعث افزایش امیدواری و اعتماد به نفس کارآفرینان و کسب و کارها می‌شود.

سرفصل ها

سرفصل های روان کسب و کار در این دوره  شامل موارد زیر است:

  1. مقدمه‌ای بر روان کسب و کار و اهمیت آن
  2. تکنیک‌های ارتباطی موثر با مشتریان
  3. نیاز سنجی کسب و کار و انتخاب مدل کسب و کار
  4. روش‌های حل مسئله در کسب و کار
  5. روش‌های پیشگیری از فرسودگی و خستگی در کسب و کار
  6. چالش نوآوری در کسب و کار
  7. شکل دادن به مدل کسب و کار
  8. تحقق بخشیدن به برنامه ها
  9. توانایی رهبری به طور کلی و به عنوان یک مهمترین مهارت در موفقیت کسب و کارها
  10. توانایی مذاکره و مهارت‌های مذاکره کردن به منظور بهبود روابط و نتایج برای کسب و کار
  11. توانایی‌های مدیریتی جهت مدیریت کسب و کار، به عنوان مثال مدیریت زمان، تصمیم‌گیری، رهبری و مدیریت منابع انسانی
  12. توصیه برای نو آوری کسب و کار.       

زمان بندی

مدت زمان دوره : ۱۴ ساعت آموزشی

شروع دوره : پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه

تعداد روزهای برگزاری :     ۴ جلسه 

زمان برگزاری :  پنج شنبه ها ساعت ۹ الی ۱۲.۳۰

محل برگزاری :  سالن کنفرانس شرکت پرداخت نوین آرین

آدرس : تهران سعادت آباد خیابان علامه جنوبی کوچه ۲۴ متری غربی پلاک ۲۱

فرم ثبت نام رویداد

پیغام وضعیت


مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.
دوره روان کسب و کار